Najnowsze artykuły
Najczęściej czytane artykuły
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
Skargi i wnioski
Na każdym etapie udzielania świadczenia zdrowotnego, pacjent ma prawo do złożenia ustnej lub pisemnej skargi. Skargi można zgłaszać do Dyrektora Szpitala, w każdy piątek od godz. 1000 do 1100, osobiście bądź telefonicznie: tel. 32 331 99 03, a w razie jego nieobecności do osoby przez niego upoważnionej.
Ponadto, skargi można składać do Członków Rady Społecznej Szpitala, Dyrektora Departamentu Nadzoru Podmiotów Leczniczych i Ochrony Zdrowia Urzędu Marszałkowskiego, Dyrektora Śląskiego Oddziału Narodowego Funduszu Zdrowia oraz Rzecznika Praw Pacjenta.
Szczegółowe informacje dotyczące składania skarg i zażaleń zostały określone w dokumentach wewnętrznych Szpitala.